بیانیه وزارت امور خارجه در محکومیت انفجارهای تروریستی در سوریه

بیانیه وزارت امور خارجه در محکومیت انفجارهای تروریستی در سوریه

تهران- وزارت امور خارجه در بیانیه ای اقدام کور تروریستی علیه مردم بی گناه سوریه را که به کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان این کشور انجامید، قویاً محکوم کرد و خواستار هوشیاری همه گروه ها و جریان های سیاسی و مقابله با این گونه اقدامات ضد انسانی شد.

 

به گزارش روز جمعه ایرنا از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، در بخشی از این بیانیه آمده است : بی تردید بدخواهان ملت سوریه از بازگشت آرامش و ثبات به سوریه نگران بوده و فرآیند آشتی ملی را بر خلاف امیال و اطماع خود می بینند از این رو تلاش دارند با تداوم رعب، وحشت و اقدامات تروریستی، مانع تحقق اصلاحات سیاسی ملت سوریه و تحکیم ثبات و امنیت داخلی در این کشور شوند.

وزارت امور خارجه در این بیانیه یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران ضمن توصیه اکید به همه گروه ها و جریان های سیاسی علاقمند به ثبات و امنیت در سوریه، خواستار هوشیاری و مقابله با اینگونه اقدامات ضد انسانی بوده و از کشورهای منطقه ای و فرا منطقه ای انتظار دارد به روند مسالمت آمیز گفتگوهای سیاسی پیوسته و از آن حمایت کنند.

در این بیانیه وزارت امور خارجه همچنین با خانواده های قربانیان این جنایت در سوریه، اعلام همدردی کرد.

یک خودرو بمبگذاری شده روز گذشته در منطقه ˈالمزهˈ دمشق پایتخت سوریه و در نزدیکی دفتر حزب ˈالبعثˈ منفجر شد.

به گفته منابع خبری سوریه این انفجارشدید در خیابان ˈالثورهˈ دمشق بوقوع پیوست و علاوه بر خسارات مادی، شماری کشته و زخمی برجای گذاشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391برچسب:بیانیه وزارت امور خارجه در محکومیت انفجارهای تروریستی در سوریه, | 13:12 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=